Say it with music -

April 2, 2012


Helvete, det är tredje gången jag skriver om detta inlägg. Datorn vill inte samarbeta!

Helgen har i alla fall varit riktigt bra! Fredagkväll drog jag, mamma och pappa till Umeå för att natta hos lillebror. Sen på lördagen blev det shopping. Jag köpte bla Dr. Denim jeans på rut m.fl (även kända som "Carlingsjeansen" här i skell). Det må vara den bästa investeringen jag har gjort på länge, eller den sämsta. Jag vet inte än. Jag har hört att dom har dålig "kvalla", går sönder osv. Men OMG vad sköna! Det är ju det här som kan bli ett problem. Ska dom gå sönder så vill jag ju såklart köpa nya! Det kommer att bli jävla dyrt.
Köpte även en hel del andra saker, mycket krims krams och andra behövliga saker. Men sån skit orkar jag inte visa upp. Alla vet hur basic kläder ser ut, smink och hårprodukter!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0