Say it with music -

ingen rubrik


hehe

Efter att ha tryckt i sig en hel del vatten och alvedon hela dagen så känns kroppen och knoppen mycket piggare! Jag kan ju oxå bara säga att sitta hemma får en verkligen att må dåligt. Imorgon blir det att fara till skolan, jag klarar inte av en hel dags tv-tittande igen! Stackars jensen som suttit hemma nästan hela veckan och inte gjort något. Det är så tråkigt att vara sjuk!
Nu blir det i alla fall käk och sen ska jag ut och övningsköra! Ikväll blir det tydligen hockey och så ska jag försöka läsa lite ur min förbannade bok.


Comments
Postat av: JonaZ Sveriges Snyggaste Bloggare

hej din videofy sida ?

ha det bra

lycka till musiken + bloggen

2011-09-17 @ 02:32:00
URL: http://toppenfem.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0