Say it with music -

10 saker

  1. Jag längtar bort från 17 år så jävla mycket just nu
  2. Jag har fått tinnitus under helgen
  3. Jag är ett freak med läs och skriv svårigheter (dyslexi)
  4. Jag börjar bli sjukt hängig över skolan
  5. Jag har synfel
  6. Jag har dålig hy
  7. Jag är trött
  8. Jag vill ha lov
  9. Jag önskar att jag hade mer ork till skolan
  10. Jag önskar att jag vore smartare


Det finns alltid saker som man nojar sig över, speciellt vi tjejer. Vi är duktiga på att dömma andra, men framförallt oss själva. Så, därför har jag staplat upp, i random ordning, saker som stör mig eller som jag tycker är fel just med mig. Gör det ni oxå, och imorgon gör ni exakt samma sak, fast med 10 bra saker om er själva eller saker som kommer att hända. Ni kommer inse att allt kommer att kännas mycket bättre, när man ger sig själv bra feedback!


Comments
Postat av: alice

den har faktiskt varit ganska dryg med 18 timars föreläsning, :P

själv?

2011-10-24 @ 09:49:29
URL: http://aaliceandersson.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0