Say it with music -

10 saker

  1. Jag mår bra
  2. Jag har fantastiska vänner, familj och pojkvän
  3. Jag är faktiskt nöjd över mig själv
  4. Jag är musikalisk
  5. Jag orkar med saker som skolan
  6. Jag är en mysig tjej
  7. Jag blir glad över andras framgång
  8. Jag gillar att pyssla, göra om osv
  9. Jag är generös
  10. Jag är glad och trevlig

Detta var verkligen inte lätt! Men jag gjorde det, det är det som räknas. Hoppas at ni gör desamma med att nämna lika många bra saker om er själva som dåliga. Då kommer ni att känna er mycket bättre till mods!


Comments
Postat av: :)

2011-10-24 @ 22:29:10
Postat av: =)

jag menar inget illa, men på dina 10"dåliga" saker så skrev du nått i stil med; "-Jag önskar att jag hade mer ork till skolan".



Sen nu skrev du på dina positiva saker; "-Jag orkar med saker som skolan"



Kan vara jag som missuppfattat nått också :)



Hare fint!

2011-10-24 @ 22:31:35
Postat av: ' Saveu - Music & Chaos, It's life

tummen upp!

2011-10-24 @ 23:24:19
URL: http://saveu.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0