Say it with music -

Jag känner mig som butter i snövit...

Planer för kvällen ser ut följande:
◊ Byta kläder
◊ Fara till paulina en lillstund
◊ Hem och duscha
◊ Gå och sova

Imorgon väntar en halvdag på skola (jag vet!) och det är öppet hus som står på schemat. Värligt opassande läge, för denna vecka jag har inte varit kry. Jag känner en förkylning krypa under huden, stress och för lite sömn. Varje natt jag jag sovit max 6 timmar och så upp 6 varje dag + övertid några dagar på skolan. Som t e x igår, så var jag kvar på skolan tills halv 10. JAG ÄR DÖD! Så, öppet hus kan bara ta sig i röven. Jag vill ligga hemma och sova när det är helg!!!

Usch, jag är en riktigt surskit idag (förövrigt hela veckan) och det blir bara värre och värre. Egentligen kanske jag ska stanna hemma ikväll? Mina tjejer har redan fått smaka på satmaran...

Men, det finns ett litet ljus/hopp att denna vecka kan sluta bra. Imorgon ska vi baka, lussebullar och pepparkakor!


Charmtroll...


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0