Say it with music -

Jag gör inte det jag borde göra!!...

God kväll på er!
Ikväll har jag inte gjort ett piss förutom att gjort om designen lite (bytt färger, det är väl i princip det jag kan göra). Men jag ska nu ta tag i körstämmorna till imorgon. Imorgon har vi konserti Anderstorpsaulan - Marching for life. B. la. kommer Molly Sandén (för er som inte vet vad detta är så klicka in HÄR). Med andra ord kommer vi att hålla på hela dagen + kvällen, så jag slutar kring halv 10 imorgon. KUL!... Men det kommer säkert att bli kul ändå.

Nä, jag ska väl ta och sätta igång då! Har även fått en massaroliga frågor och kommentarer, tänkte att jag skulle ta och välja ut några och svara på dom i ett inlägg. Om jag hinner ikväll så gör jag det, annars får det bli på fredag!


Comments
Postat av: [lisabjernhagen]

Jag driver en alternativ blogg som fokuserar på alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret.

2011-11-17 @ 01:13:46
URL: http://lisabjernhagen.com

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0