Say it with music -

Att känna sig själv.

Idag har jag käkat>lite flingor & mjölk, lite kebab, pepparkaksdeg, ostkrokar, godis, mer ostkrokar, morötter och dipp, varma mackor, sallad och på det en massa jävla läsk.

När man riktigt tänker efter, så har jag ätit väldigt lite (små portioner) men en satans massa onyttigt. Såhär ser min verklighet ut, jag ska inte ljuga! För er som tycker att jag "minskar" i kroppsmassa och undrar hur jag gör, så kan jag meddela er om att jag gör det på alldeles fel sätt! Jag är skitförbannad på mig själv, att jag gör så här. Det är absolut inte kul! Att inte äta normal mat, och ersätta det med en massa slisk, gå ner i "kroppsmassa" och ersätta musklerna (som jag en gång i tiden hade) med fett. Jag känner mig äcklad av mig själv. Och det fula av allt är att jag vet om det, men gör inget åt saken. För jag är för lat. Jag är en jävligt lat människa!
Detta vill jag verkligen åtgärda, så innerligt! Jag måste bara hitta vilja och motivation, vilket går ganska trökt. Önska mig lycka till, för en vacker dag, ska jag ändra på min livsstil!


Comments
Postat av: SAGA

Nu är jag tillbaka igen.

Hoppas du har en härlig lördagskväll!

Kramar Saga :D

2011-11-19 @ 22:52:23
URL: http://sagalinnes.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: tack så mycket!! detsamma! =)

2011-11-20 @ 18:30:58
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: Miss Sunshine

Haha dricker du med massa läsk? ;D

2011-11-21 @ 06:39:46
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0