Say it with music -

Till min ängel

Jag har nu förstått att sagor inte är sanna, kärlek är hat och hat är kärlek. Allt är en balans. Jag letar alltid efter det perfekta att säga dig. Men jag antar att det vi har och känner går inte beskriva med ord. Men för det ska jag inte låta bli att säga att jag älskar dig, för det är det jag gör. Jag älskar allt hos dig. Ditt leende och glada skratt. Det får mig alltid på bättre humör. Jag älskar din doft av svag parfym. Jag älskar ditt fina utseende, speciellt dina djupa ögon. Jag älskar din personlighet, både dina bra och dåliga sidor, faktiskt (även om du går mig på nerverna ibland). Jag älskar när du biter, pruttar och rapar på mig. Jag älskar våra småbråk. Jag älskar din mjuka kropp. Jag älskar när du gör frukost åt mig, speciellt din äggröra. Jag älskar när du är stressad, eller har borta något, och du brakar lös i utbrott. Jag älskar det sättet du tittar på mig, i alla tillfällen. Jag älskar att vi gör saker med varandra. Jag älskar så mycket mer hos dig, men kan inte rabbla upp allt, det blir alldeles för långt.
Innan jag träffade dig trodde jag inte att livet kunde vara så här lätt. Du har inte visat mig bara kärlek, utan även vänskap och vad livet innebär, att växa upp och inte ta allt för givet. Jag har börjat lita mer på mig själv och hittat min egen personlighet ännu mer. Jag känner mig säker när jag har dig vid min sida. Du är mitt dagliga stöd för att jag ska orka kämpa. Jag vet att jag är alldeles för ”dramatisk” som du så fint namngett det, men jag är bara ärlig med dig. Jag är alltid ärlig, visar det jag känner, trogen och jag skulle aldrig svika dig. Never gonna let u down bby!

Jag hoppas på att få en bra sommar med dig. Det är nog det vi båda behöver, lugn och ro. Att få lägga tankarna på annat. Det kommer bli en tid då vi kan jobba ihop tillsammans och lyckas. Jag tror på dig i alla väder. Du kan klara allt om du bara vill, för du har tjurigheten i dig. Och du ska veta att jag alltid finns här för dig. När du vill, vart du vill. Jag kommer och ger dig stöd, för du finns alltid därför mig.

Älskar dig nå så ofantligt!


Comments
Postat av: M E R E I

- thats so cute!

2011-05-26 @ 15:43:18
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0