Say it with music -

Sometimes I think love is just overrated. Sometimes not.

God kväll...!

Jag tänkte att jag skulle gå och ta och sova. Ni vet, sammla krafter inför imorgon. Np i matte del 2 väntar halv 9 imorgonbitti. Lika bra att ha fått en bra sömn! Eumh, vad händer för övrigt i veckan? Bara slit och släng? Nja, prov på nk på onsdag (vilket jag hade glömt... Huvva huvva!!) och så ska jag försöka att klämma in en redovisning på svenskan. Jag tror att i veckan skulle det bli över en massa tid åt det eftersom att det här är som den sista "riktiga" veckan. Dom två sista går det bort en massa dagar osv. SKÖNT!
Men nu, mina damer och herrar, ska jag sova gott!
God natt♥

Gos med små bebisdjur på Dags bondgård. Bortsett från min så är ju bilderna riktigt söta.

Comments
Postat av: m

- förlåt för sent svar , jah har haft en bra helg!:)

2011-05-24 @ 17:33:58
URL: http://michelleuknow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Delta gärna i dagens blogg! Skulle vara sjukt roligt om du var med, du har en väldigt fin blogg! Love it! Ursäkta om du inte gillar dessa kommentarer, but some do!

2011-05-25 @ 19:22:45
URL: http://marinamicic.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0