Say it with music -

Say what you need to say

Sitter just nu på skolan och har historia. Kan väl inte påstå att det går så speciellt bra...
Vi har för övrigt massor som kommer att hända nu i veckan och framöver. Imorgon är det Vårkonserten, vilket vi ska medverka i och fixa fika, så ikväll ska jag och Olivia baka en massa chokladbollar.
Onsdag har vi nationella i engelska och jag har en redovisning på svenska. Senare veckor är fulla av prov, inlämningar och uppvisningar som vi ska se på. Känner extremlängtan till sommarlov nu. Men jag tror även att de sista 5 veckorna kommer att vara roliga, inte bara plågsamma hela tiden.
Jag får skriva om valborgs när jag kommer hem, har inte riktigt tid just nu...
Hejdå!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0