Say it with music -

Maj 9, 2011

Hejsan svejsan...!


Kanonväder idag!!! I morse när jag skulle gå från stan till skolan så behövde jag inte ens jacka! 
Dock känns det lite surt just nu för att man måste sitta inne på lektionstid. Eller visst, jag skulle kunna sitta ute, men jag är i smått behov av en dator. Håller på med att skriva en raport.
Efter skolan ska jag hänga med mammi till byske och köpa en ny soffa, och så ska jag plugga när jag kommer hem. Jag måste verkligen göra en spurt i veckan. I alla fall när det gäller matten. Np nästa vecka, buuhuuu! :(
4 veckor kvar, stå uuut!

Lägger upp en snyggisbild från EOSen.


Comments
Postat av: emma

Jättefin blogg du har!

2011-05-09 @ 14:20:09
URL: http://myworldofdesign.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0