Say it with music -

Maj 11, 2011

Dagen började väldigt underhållande (för vissa!?...), under idrotten så började brandlarmet gå. Som vanligt så trodde ingen på det så vi fortsatte att spela och ha kul. Efter ett tag så kom dom och sa att det var fullt av rök inne vid idrotten (som tur var så hade vi uteidrott). Men såklart så vill man ju hämta sina saker med duschgrejer osv men det fick vi inte... Efter säkert 30-40 min fick vi in och hämta väskorna i alla fall och gick och duschade vid teatern. Men ändå, tänk om det hade varit värre? Att det hade börjat brinna riktigt mycket så att hela gympasalen hade varit borta vid det här laget ( och alla värdesaker tex min plånbok, mobil, smink, kläder...). Nej fyfan vad jag tycker att det där var omoget och onödigt gjort! Och nu luktar det sate vid idrotten oxå... Det är verkligen dagens minus!
Dagens plus är att jag köpte mig ett nagellack i asnajs färg! Ska nog ta och måla om naglarna ikväll eller imorgon. Ska även påbörja en uppsatts i svenska och plugga lite matte.


Comments
Postat av: SAGA - man lever bara en gång

Aa, dudå? :)

2011-05-11 @ 17:35:44
URL: http://sagalinnes.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0