Say it with music -

Sometime you gotta dance, live it up, take your chance

God kväll...!

Har spenderat hela helgen lång hos favoriten, bästa vännen, älsklingen. For där ifrån före ett snack med min kära mentor, pappi hängde på, och jag vart förvånad över hur bra jag egentligen ligger till i skolan just nu. det är bara några små ig:n, men det är bara att jobba upp! Så att säga...

Halva kvällen har spenderats hemma hos mormor, i hennes badkar. Lovely! (hade vi haft ett här hemma tror jag att vattenräkningen hade varit några tusen dyrare...)
Nu ska jag träna lite på min pianoläxa, kanske se en film, sova och drömma fina drömmar om killen som är mitt hjärta kärt.

Kolla vad mysig mormor hade gjort åt mig när jag kom dit! (dock kass bild...)

Comments
Postat av: ladymuffin :)

åh så skönt och mysigt det ser ut! :)

ha en fin kväll vännen! :)

2011-03-14 @ 21:26:04
URL: http://ladymuffin.blogg.se/
Postat av: cecilia

åååh vad gulligt av henne :)

hoppas allt är bra med dig, kram

2011-03-15 @ 20:25:21
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0