Say it with music -

Mars 16, 2011

Förbaskad tråkig kväll! Hade inte jens haft fullt upp hade jag förmodligen dragit mig åt hans håll. Är så less på allt just nu...
Roar mig istället med att göra en massa korta inlägg här på bloggen istället. Bestämde mig tidigare att göra en ny kategori text/bilder, eftersom att mitt nya intresse är we♥it-hemsidan just nu.
Ska tvätta bort allt spackel, lägga en fuktis och sen jobba på pianoläxan som jag har till imorgon. Kan den ej...
Vi taggar upp till en trevlig tordags!(Y)...

Bjuder på en kalasig bild från hösten 09!
Från vänster: Lisa, Jag, Matilda, Jennifer, Angelica, Frida.

Comments
Postat av: Torsteinhermine

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-08-26 @ 08:19:12
URL: http://torsteinhermine.blog24h.com

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0