Say it with music -

I was made for loving you baby, you was made for loving me

Körde ni på under Earth Hour i lördags? Det gjorde då jag och gubben (haha...). Vi bakade en sensationell kladdkaka med Aladdin praliner och After Eight på toppen. Det vart inte dålig!!! Sen släkte vi ner hela huset (inkl tvn), täde lite ljust, satt på lite musik och låg och myste i soffan. Tänk om Earth, Hour kunde vara varje lördag, haha :]
Rästen av helgen har oxå varit toppen. Igår såg jag på Jens match. Den var bra, bortsett från dommaren. Han sög ***. På kvällen köpte vi pizza, stor godispåse och såg på Luftslottet Som Sprängdes. Eller, jag somande efter halva...

Ikväll har jag varit ute på en promenad med Jonna. När jag kom hem låg ett paket på köksbänken. Det var från Mica, min kusin (som fyller 11 om två dagar) som en sen 17-års present. I det låg ett par najsiga örhängen. Dom tackar jag för så hemskt mycket!

Dålig bild, men så här såg örhängena ut. Äcklig/missbildad hand btw, ser ut som att jag har ett jättelångt finger!... :S

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0