Say it with music -

For once I managed to get down a good bit of readable text.

Dagen har varit sådär... Känner mig smutsig, dryg och allmänt nere. Som tröst är att veckans tre jobbigaste dagar är över, nu kommer resten bara att rusa iväg. Jag vet att folk säger att man inte kan livnära sig på helgerna, men vad ska man annars kämpa för? Jag är så sjukt less skolan nu att jag skulle kunna kräkas 7 gånger om och den enda personen jag vill prata med just nu sitter 6 mil härifrån och förmodligen pluggar eller ser på tv. Hoppas att vi träffas imorgon, behöver stöd och pepptalk från dig♥

Läxorna är klara och nu är det dags för att gå och joina pappa i soffan och se på halv 8 hos mig. Efter det blir det duschen. Ha en bra fortsatt kväll!



Anything that's worth having
Is sure enough worth fighting for
Quitting's out of the question
When it gets tough, gotta fight some more
We gotta fight for this love
If it's' worth having, it's worth fighting for.

Comments
Postat av: Johanna

sv; Handlar om en tjej och en kille, och tjejen försvinner helt plötsligt. Och när hon vaknar har hon hamnat på, ja " kliniken " haha, och ja du får se vad som händer där ;)

riktigt bra faktiskt! :)

2011-03-03 @ 15:43:10
URL: http://sandstromjohanna.devote.se
Postat av: Alexis

Hej!



Tack för din kommentar jag kikar förbi lite senare ;)



Kanske blir en sväng förbi tv:n ikväll vem vet, programmet ser riktigt lockande ut idag!



Ha de bra!

2011-03-03 @ 16:14:38
URL: http://alltelleringen.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0