Say it with music -

Barbra Streisand oohoohooohoooohooohh

Gaah, första skoldagen i veckan. Bra jobbat...

det börjar dra ihop sig till helg, och jag får en sådan beslutsångest på vad jag ska göra fredagkväll. Som det ser ut nu så har jag 3-4 möjliga aktiviteter, typ... Aja, imorgon är det bestämt.

Efter skolan har jag i alla fall varit och solat 20 min med Jonna, lite färg fick man + käka på kungsgrillen. Gött! Nu ska jag väta på att pappi ska komma hem, så han får göra mina läxor. JAAH!


Cancerlåda.


Comments
Postat av: jennifer - photography

Javisst!

Vad coolt att du bor i Skellefteå. Jag menar - jag har känt till din blogg sedan jag började, alltså jsomijenniifer.blogg.se - längesedan



Och sedan visar det sig att du bor 12 mil ifrån mig och jag är ändå där rätt ofta :)

2011-03-23 @ 20:46:02
URL: http://jenniifer.webblogg.se/
Postat av: Anonym

http://pinksnow.blogg.se

2011-03-24 @ 14:25:35

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0