Say it with music -

If you are not honest, I'm staying no longer with you. No one can accept everything.

3e inlägget för idag, och inget är speciellt intressant vetande. Men jag kan ju berätta att ikväll, så har jag inte gjort ett skit. Tagit en lång promenad, en väldigt lång en! Jag hade tänkt att städa min garderob, men det kan jag ta imorgon, jag har hela helgen (egentligen hela lovet?!?) på mig att göra det.
Nu tänkte jag ta mig en dusch och sen se på tv. Är så less på att sitta vid datorn för ikväll. Jag gör ändå inget vettigt, sitter och lyssnar på flännmusik och bölar för mig själv (skämt o sido). Men faktisk, tankeställande musik kanske jag ska kalla det (gaah, helvette vad jag är blödig!) Kan göra en lista på "flännmusik" senare.
Nu säger jag hej då och god natt!

Från vänster: Olivia, Emma & jag. Bilden tog jag från fannys blogg :)


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0