Say it with music -

I don't believe in fairytales, but i believe in you.

Värmen flödar! Det är över 20 grader här i lilla Burträsk och klockan är över midnatt, så himla härligt! Synd bara att jag och mina vänner inte är ute och gör något vettigt ikväll. Perfekt natt att sitta ute i kortbrallor tills det är dags att nanna. Istället har jag öppnat upp mitt fönster så jag kan åtminstone känna den friska luften blåsa in lite då och då. Jag tycker att det är så härligt att bara ligga och lyssna på allt som låter där ute på nätterna. En mås kraxa på lite då och då, någon bil som kör förbi. Annars bara tystnad och det är så skönt att somna in till. Jag vet att de flesta brukar lyssna på olika saken när man ska sova. T ex min pappa, han sover alltid med tvn på. Själv gillar jag ljud som finns omkring en, utomhus. Det är så fridfullt där ute... Gaah, vad djup jag blev såhär på sena natten. Bäst att jag sover lite. Imorgon blir det ännu en härlig dag på fina långnäset!


Comments
Postat av: S |FOTOBLOGG|

Allt bra idag? :)

2011-07-10 @ 13:51:17
URL: http://siekkinenz.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0