Say it with music -

Sunshine

Herre gud! (god morgon föresten) Jag har drömt en så skruvad dröm inatt. Det började med att jag och jens tog min moppe in till skellefteå och skulle se The Fray live i en gränd. Helt plötsligt kom det en naken invandrare och skulle ha tag i mig, jag skulle tydligen gifta mig med han och var förlåvad osv. Men jag lyckades förklara för min "fästman" att vi inte kunde gifta oss för att jag var en kille. När jag ser ner på mig själv så ser jag att jag är en av jens komisar, johannes. Även jens blir arg av att jag är johannes och tar min moppe och kastar den ner för ett brant berg. I all min förtvivlad över att moppen egentligen inte var min, utan det var min pappas bli (notera) så springer jag iväg till ett fyspass med min gamla fotbollstränare för att jag är sen. Egentligen spelar jag inte fotboll, men av någon anedning skulle jag vara med och jag ångrar mig direkt jag har börjat träna. Första övningen är att sjunga Pippi långsturmp på engelska, och jag kunde inte sjunga för att jag hade en orm i halsen. Sen vaknade jag.


Läste ni det? Jäkla konstig dröm... Nu ska jag i alla fall fara på stranden!


Så här ska det "se ut" när man är klar för stranden...


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0