Say it with music -

Skolan suger snabel som alla vet

God jäkla morgon...


Somnade på bussen som tur var, för jag har sovit så himla dåligt i natt.

Saknar Jens, hoppas att han vill hitta på något med mig i helgen, men än så länga är det länge kvar till fredag... That sucks...

Har datakunskap för övrigt, vilket tydligen är chill för en gång skull, jag är klar med alla exel-uppgifter. Nu väntar bara ett prov nästa vecka.

Känner för att vara neg och nere idag, men ska försöka att lysa upp dagen, även fast den kommer att suga.


Hoooj!


Comments
Postat av: teSz

Hej! :D nu har jag varit sådär off igen från bloggen, men im back o ska försöka hålla mig. hoppas allt är bra med dig? kram

2011-01-11 @ 14:59:18
URL: http://plastgolv.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0