Say it with music -

Helgen - over and out.

Helgen har varit lugn och stillsamm. Fredags så låg jag bara och glodde på tvn hela kvällen (och la mig jättetidigt). Lördags så kom Jens hit och vi såg en massa film som I spit on your grave och Storm warning, dom var väl mer eller mindre bra. Vi såg även en till film, men jag såg ca 2 min av den sen somnade jag, kom inte higå vad den hette heller.
Igår for jag hem till jens och sov där.
Skulle kunne ge vad som hellst att bara få sova emd honom, finns inget bätte än att ligga och känna kroppsvärme och hans lukt. Absolut det mysigaste!

Nu är en dusch efetrlängtad. Ska bara få något i maggen, sen duschen och sen plugg. Jag har nämligen ett prov imorgon och jag har inte plugggat ett skit som vanligt...


Bilden tog jens nån gång när vi var och fika.

Comments
Postat av: paulina

hehe jo!

2011-02-28 @ 18:44:36
URL: http://pakis.blogg.se/
Postat av: Sound Head!

Awesome blogg! Kolla min blogg! (En Musik blogg)

Jag hade bloggen ''thompaandersson.blogg.se'' nu har jag denna istället ;)

2011-02-28 @ 21:10:17
URL: http://soundhead.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0