Say it with music -

You want to know how to make me smile, take control, own me just for the night. But if I share my secret, you're gonna have to keep it. Nobody else can see this.


Bild på jag och frida när vi var på räkfrossa!

Tjenis penis! Gårkvällen var helt ok. Jag och frida käkade tacos, gick ut på en slöprommenad, åt en massa onyttigt, lyssnade på musik och spelade kort i flera timmar. Jag började dra mig hem där vid 3 tiden.
Nu idag har jag hängt tvätt, bakat bröd och cyklat 3 mil, inte illa pinkat! Ska göra lite core oxå, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Jag är hemma själv, så hoppas att det finns någon av tjejerna som kan komma hit och va med mig :D


Comments
Postat av: Frida

Härligt, Paramore är grymma!

Några roliga planer för ikväll då ? :)

2011-08-13 @ 17:36:36
URL: http://flinders.blogg.se/
Postat av: LIENE

Fin bild:) och måste säga att du blev fin i brunt hår.

2011-08-19 @ 07:17:03
URL: http://lienes.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0