Say it with music -

Tillbaka

Hallå!!!

Nu är det ett rejält tag sen det var lite aktivitet på denna blogg. Men jag har inte kännt suget på några dagar. Det kan ju vara skönt att få vara lite "ledig" från internet och hänga med i verkligheten istället.
Men det jag har gjort är:

-Varit med älsklingskillen några dagar.
-Igår var jag hemma hos frida och käkade middag med brudarna. Riktigt trevlig kväll!
-Idag har jag varit i stan och sett hp del 2 med mammi och mostrarna. Vart lite småköp oxå.

Nu försöker jag bara ta igen mig (läsa en massa bloggar) bara för att hänga med igen. Sen ska jag tvätta bort sminket, ta mig en kaka och en kopp te, sätta mig i soffan och se en bra film. Kan vara ganska skönt att bara vara hemma en kväll oxå.

Helgens planer:

-Suringar hemma hos frida imorgon, vi ska säkert göra något än att bara äta...
-Imorgon är jag hemma själv, om inte lillebror kommit hem. Då blir det nog filmkväll med han, eller så med tjejerna!
-Söndag blir det ännu en kväll med surtrömming/kräftor (tydligen) med Jens och hans vänner. Hoppas att det blir så, och att det kommer att bli trevligt.


På glitter fanns det små påsar somkostade 50 spänn (värdet av 500...). Köpte en sån bara för att se vad som fanns i och för att det var lite kul. Det mesta var bara skit... Får höra med lillkusse om hon vill ha lite krimskrams, har massor som jag inte använder!


Munter...


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0