Say it with music -

Lyin’ here with you so close to me, it’s hard to fight these feelings when it feels so hard to breathe. Caught up in this moment, caught up in your smile.


Happy yey...

God morgon!
Vaknade lite för tidigt (igår för sent, haha...) så jag har tid att göra ett litet inlägg, bussen går om 45 min... Eller det här inlägget var helt onödigt att göra för jag har ingenting att skirva. Magen kurrar på så jag ska ta och käka något, sen sitta på fb tills bussen går, typ. Jättekul!...

Ja, fredag imorgon. Tips på roliga saker man kan göra själv en hel helg???...


Comments
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: Det är bara bra! Jag gör inget speciellt, har precis ätit glass ;D själv då? :)

2011-08-25 @ 15:45:00
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: angelica; photo&FASHION ♥

a jag håller med :D ska också försöka att blogga samtidigt som jag ska hinna med med annat!



jag mår fint, jag svarar på kommentarer:D dudå?

2011-08-25 @ 18:23:49
URL: http://onlyangelica.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0