Say it with music -

Look at this... I'm a coward too. You don't need to hide my friend, for I am just like you.

Sova aslänge...
Tvättat
Tränat
Hår/ansiktsinpackning
Duschat

Nu ska jag slappa ca 15 min, sen ska jag blåsa håret, sminka och klä på mig. Sen bär det av till stan för käk ute och sen se lillebrors match mot aik (han spelar ju i fucking löven nu...). Så ska man behöva sitta och vara delad hela matchen då. Aja, jag är ju inte så jätte intresserad av hockey, jag hoppas mest på att det finns fika att köpa, haha!


...Skrillex...

Comments
Postat av: LIENE

hehe, hoppas du fick en kul kväll ändå:) jag är ju inte så intresserad... av hela sportgrejen. Det är roligare att spela själv om det inte är basket.

2011-08-19 @ 07:14:52
URL: http://lienes.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0