Say it with music -

Vill, vill och åter vill.

Som många andra har så har man sina behov. Men just nu har jag skarpa behov av vissa nya saker, som jag ränt utav måste ha. Som tur är så ska jag gå med mammi på stan en stund efter skolan på fredag, då jag har kortdag. Få se om man får med sig någon påse hem...

  • Skor (converse, mina är helt slutkörda...)
  • Jeansshorts (alla jag har blivit för stora)
  • Svarta jeans (oxå helt slutkörda)
  • Smink (vardagsvara)
  • Solglasögon (kan vara kul att inte ha samma som förra året och året där före)


Comments
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jaha okej! :)

hihi <3

tack! <3

2011-04-26 @ 19:03:51
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0