Say it with music -

If I'm not back in 10 minutes. Just wait longer.

God kväll...!

Igår eftermiddag så kom mamma hem, äntligen! 2 veckor på sjukhuset. Fan vad jag saknat henne!
Även Jensa pensa kom till mig. Det vart en filmkväll med hela familjen faktiskt. Vi käkade ostkrokar, dipp och godis. Gott! Han lämnade mig vid 12, tog bussen hem.

Om det ändå kunde vara lov. Så mycket roligare allt hade varit! Få slippa känna ångest varje söndagkväll...
I alla fall ska jag gå ut en sväng. Har suttit och sett på en film nu efter middagen (som var värdelös...) så jag har lite sprattel i benen. Primal, se den inte...


















Comments
Postat av: Anonym

Ställ gärna en eller flera frågor i frågestunden :)

2011-04-03 @ 21:23:50
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0