Say it with music -

Sorry kid, it is difficult to understand the words coming out of your f*cking mouth

God kväll bloggen!


Vad kan det ha gått sen senast, en vecka kanske? Ja, jag hålller inte så bra koll på tiden. Det ända jag vet är att det är på tiden att bloggen kommer igång igen! Trots alla jobiga och långa dagar ska jag verkligen försöka lägga ner lite tid på detta. Kommer att bli svårt...!


Nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem men mjölk, jag har nämligen inte käkat någon middag...
Ska slänga i mig nån frukt och lite flingor och mjölk sen sova! Har egentligen sovmorgon imorgon, men skönt att få sova många timmar!


Hade även match ikväll och vi vann WEEII! :D



En finfin bild på mig från helgen!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0