Say it with music -

I found a picture of a beautiful evening in my pocket.

iHola!

Dagen orkar jag inte berätta om för den var alldeles för dryg...
Imorgon slutar jag vid 1!♥


We moving forward. Jag han bara hem och sen var det bara att bya om och fara på träning. Den dög väl, det roliga började efteråt. Några av oss stannade kvar och bollade lite och det hela slutade med att vi passa runt med 9 åringar (som oxå hade haft träning) och en massa skratt. Så mycket har jag nog inte skrattat på länge! Det var vissa stunder man låg dubbelvikt på marken.

Nu ska jag packa ihop en väska med gympakläder och sen lägga mig i sängen. Ska upp före fan imorgon...


Glada tjejer efter vinst igår!

Comments
Postat av: Jessica

Hej! Du kommenterade hos mig förut men jag var på semester, nu är jag tillbaka! :D



Allt bra? :)

2010-09-02 @ 21:11:50
URL: http://Http://jjessicita.blogg.se/
Postat av: Bee

sv; nej tack sötnos <3

2010-09-07 @ 14:22:52
URL: http://beautymadeleine.com

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0