Say it with music -

100127

Hej! Taskig uppdatering, jag vet! Men jag har inte haft den är "tiden"... Det har varit mycket jag inte har orkat dessa två dagar. Dels så har jag bara suttit framför tvn eller nere i hobbyrummet. Jag har inte ens orkat ta itu med läxorna! Och då är det dåligt...

Men jag jag bara kort berätta vad som hände igår. Igår=vanlig, helt vanlig dag. Efter skolan så for jag in till stan. Handlade nå små saker osv.
Idag har vi haft kortdag och jag har alla, precis alla att jag hade klippt mig (ni kan få se bild på det senare). Efter skolan så var det tjejehockey, med utrustning;) Sjuk kul!!! Och nu, snart, halv 6 ska jag och träna med tjejerna på.........
...........Gymmet!!! (Visst är det ovanligt att jag nämner det i bloggen?)

Jag hör av mig när jag kommit hem!


Jag älskar den här bilden. Den framhäver längtan till varma sommarkvällar + att paulina och jennifer är grymt söta!♥

Comments
Postat av: ericas

riktigt fin bild!

Postat av: micha

härlig bild!

ja det har jag själv då? :)

2010-01-27 @ 20:16:13
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: Filippez

Heeejsan :D

2010-01-28 @ 06:44:38
URL: http://filippez.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0