Say it with music -

Dan' före doppardan'

Jajamen, 23e December. Snart är det jul!

Egentligen hade jag tänkt att fara in en sväng till stan och handla några småsaker och nån julklapp till, men sen insåg jag att det får helt enkelt räcka med julklappar och alla småsaker kan jag köpa på mellandagsrean...

Så det jag ska göra idag blir att städa (tydligen) sen blir det lite uppesittarpartaj med Frida och Jennifer (säkert någon fler!). Det kommer att bli kanon, bara att vänta in julafton.

Gårdagen vart lika mysig som vanligt! Men kortare än tidigare år, alla var så trötta efter att ha varit i skolan eller av någon annan anledning. Så vi önskade alla en god jul vid halv 12 och sen gick alla hem.
det vi gjorde var att lotta ut paket (jag fick något riktigt annorlunda), åt en massa julgott, drack glögg, pratade och såg den traditionella Tomen är far till alla barnen (vi har sett det alla år).

Och nu ska jag börja röra på mig! Och, kanske kolla igenom lite kommentarer... -_-


B.la  det här fick jag av Lisa. ska bli spännande att smaka! :D


Comments
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: detsamma :D

2010-12-23 @ 10:57:28
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: ange

Tackk detsamma :d

2010-12-23 @ 11:07:14
URL: http://lillajagange.blogg.se/
Postat av: Sarah

Svar: tack detsamma! Hoppas du får en jätte bra julafton imorgon :)

2010-12-23 @ 12:10:53
URL: http://sarahjacobsson.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0