Say it with music -

090908

Hej älsklingar hemma i sverige!

4e dagen jag är här nu. Och seriöst, så vill jag inte hem. Det är så grymt varmt, skönt och helt underbart vackert här! Hit kan jag garanterat resa igen! Men ni kanska undrar hur jag har det? Ja, idag så är det varierat med moln regn och sol. Men ändå så är det 25+ ute. Annars dom andra dagarna så har det varit kring 39-40 i solen och 30 i havet. Så det är jävligt varmt! Jag har för det mesta legat antingen i vattnet eller i skuggan. Så räkna inte med att jag är brun när jag kommer hem på fredag.

igår var vi på vår första shopping runda. Vi tog en taxi ner till hamnen och gud så vackert det var där! Lysen överallt! Jag köpte mig en adidas jacka, svart och rosa. Ett par Convers All Star vita. Fick en rosa handduk av mamma och så ska vi kolla in jeans idag. Många tror att det är billigt här? Men det är det inte! Och sen så är alla turkar så envisa så det går knappt pruta med dem!

Ikväll så ska vi på shopping oxå. Det är typ det ända man kan göra på kvällarna. Det är tydligen "marknad" en gång i veckan, betyder att det är biligare på allt. Så får väl se om man hittar något då.

Men nu hinnar jag inte skriva nå mer, det serveras lunch nu. Sen så ska jag färsöka att låna pierres dator igen en annan dag. Så ni får lite uppdatering om vad som händer.

Sköt om er!

Comments
Postat av: Ness

Ge mig några tips i mitt senaste inlägg! :) skulle vara super gulligt!

2009-09-08 @ 15:52:23
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: anki

låter superhärligt!

2009-09-08 @ 21:21:22
Postat av: Hannah

Men det är ju vattnet man blir som brunast så du blir nog brun ska du se :)

2009-09-08 @ 23:02:00
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/
Postat av: fanny

vill också utomlands!!!

2009-09-09 @ 15:46:14
URL: http://fannynina.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0