Say it with music -

sköna tider

det är så himla skönt efter att man har duschat och inser att man har gjort något bra. Ja, att träna får mig på ett extra bra humör! Men då kanske man inte är lika duktig om man trycker en glass efteråt.. Men jag, lisa, johanna och nickofor på kiosken efter träningen och köpte oss en glass och satt och pratade en liten stund, himla mysigt.  Jag köpte nya magnum temptation. Det är hur läcker som hälst! MUMMS är det ända jag kan säga.
Sen middag blev det oxå, kring halv 8.. Men jag bryr mig inte. Det var inge gott.. 
Mamma har nu oxå  gjort upp ett träningschema åt mig. Så nu kommer det inte att bli lika mycket dator för mig :(
Men hon har lovat mig 10 min varge dag åt bloggen, sen typ 2 dagar i veckan får jag sitta hela kvällar. För min rygg, ja, jag måste gå i förtidspension om mitt liv fortsätter såhär.. Och det vill varken jag eller nån annan. Rullstol? fyfan..
men ja,  mer har jag inte att säga, förutom att jag ska läsa läxa och sånt annat tråkit nu.

Ha det bra! ♥


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0