Say it with music -

nej du, nu jävlar får det vara slut på barnsligheterna

ehh, ja. Just nu är jag så trött att jag skulle kunna somna här farmför datorn. Ingen sovmorgon på hela helgen, sen har man varit uppe lite för länge vissa kvällar. Jag är ju en sån som måste sova i 100 år för att inte vara trött... Har ju oxå srungit runt sundet, så¨är ju ganska så skut i benen. Och nu har jag oxålovat mig själv att det int bara kommer att bli en engångs gjer, eller en sväng en gång i månaden. Nej, nu ska jag ta det här på allvar. Särkillt nu innan piteå. 

Skulle ha bätt morsan filma i kyskan, så kunde ja visa hur fantastiskt bra jag och julls var. hehe, ja hon var ju bra men inte hennes partner...
Ska ta och borsta gaddarna nu och så hörs vi imorgon. 

Kommentera gärna sötnötar. Då blir lowa glad ♥

GODNATT PUSSAR ♥
 

Comments
Postat av: Matilda

Då slänger jag väl in el liten kommentar då :]

jag är också förbannat trött, känns som om man inte fått sovit ut på hur länge som helst :P

wow! inte illa att du har orkat dig ut å springa=D

2009-05-31 @ 22:29:06

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0