Say it with music -

ingen rubrik

Ja, den här dagen har väl varigt si och så. Det känns jävligt dumt att gå i korridorerna nu, när alla typ stirrar ut en... och jag skäms verkligen för det jag har gjort. Så nu som ni som skriver kommentarerna, ja, det var jävligt dumt av mig nu att visa bilden. Men nu är det tredje gången jag skriver det, och tänker inte göra det nå mer för ni kan väl läsa? Har faktiskt bett om ursäkt och sagt förlåt till kim. Och jag fattar farför om han inte vill ta in det, för jag har verkligen varigt en subba, dumjävel, mobbare, fjortisjävel som vill synas. Men han är ju heller inte den ända som mår dåligt över det här. Ville inte till skolan idag för det är så jävla skämmit att visa upp sig när man har gjort nått förjävligt elakt, särskilt mot nån som kanske inte förtjänar det.
vad ska jag säga? Tryck på mig skit, för det förtjänar jag. 

förlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåt
förlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåt
förlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåt
förlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåt
förlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåt

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0