Say it with music -

Är jag tråkig?

Nu kommer svackan igen. Typ inga bloggläsare! Vad är det för fel?

Men nu så ska jag inte sura över det untan ska fråga en sak.
Jag ska sjunga på korridor och jag har ett jävligt stort problem. Har inget att framträda! Hjälp mig med det så är ni ursöta! Lämna en kommernar om varför inte min blogg är kul, så vet jag det och om vilken låt så vore det jätte bra! Övriga frågor är självklart tillåtna, om ni skulle undra något. Lämna era mailadresser så svarar jag på dom eller så får ni svaren här på bloggen.

Kramar, LUV U!

Comments
Postat av: favirtvirre

Goo Goo Dolls - Iris

2009-05-11 @ 07:41:20
Postat av: Anonym

life in technicolor

2009-05-11 @ 17:44:29
Postat av: Anonym

Gammal sång- Veronica Maggio

2009-05-11 @ 20:42:56

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0