Say it with music -

äntligen helg!

Det här jag längtat till efter hela veckan nu! och nu är det bara kvar två jävla veckor kvar!!!  fyfan så skönt!
Ja, jag har ju oxå klippt mig. Det höll jag på att glömma, förän jag kände på det. Jag fattar inte hur ett hår kan vara så mjukt! Helt underbart har det blivit!!! Har oxå  lovat mig själv att inte platta det. Ja, janske nån gång men.
Nu kväll så ska jag mysa farmör tvn med godis och dricka. Imorgon så tar vi ju konirmation, inklusive söndag. imorgon så kommer ju oxå hela släkten typ och ska fika, det känns lite jobbigt... Men på kvällen så blir det party med mina babes. Men då är det ett litet problem, vi har ingenstans att vara... Men det ska ju vara fint väder så det går ju vara ute de mästa av kvällen.
Ska ta och gå och kamma mitt underbara KORTA hår nu.

Älskar er, PUSS!

 Det togs 5-6 cm. hade ända ner till bhn förut. Nu är det just så pass nedanför axlarna.

Comments
Postat av: thihiih

gud vad fin du blev!:D

2009-05-31 @ 20:36:49

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0