Say it with music -

090531

Hej hej! Idag är det sista maj, söndag och vi har äntligen gått klart konfirmationen. Ja, igår så orkade jag inte skriva nått, dåligt. Men Det gick bra i kyrkan. Sen när mankom hem så fick man några presenter och massa godfika. På kvällen så drog jag och några och spela volleyboll typ i tre timmar. förjävligt kul! efter det så ville johanna bada så vi drog till stranden. Jag stannade inte så länge. for hem och tog en skön dusch. Hade ett ton sand  i brallerna.
Idag då så tog vi nattvarden. Gudstjänsten var typ två timmar. Jag satt typ och sov i bänken, hehe. efter det så fick vi fika på försammlingshemmet och dom visade ett bildspel från hemavan mm. Och det var ju inte de snyggadet bilderna precis... När jag kom hem så var kusinerna här. Mormor  bjussa på mat och sen har jag suttit med gh hela kvällen typ. Ska ta och fara ut och röra på mig, efter att jag har smällt maten.




Comments
Postat av: virre

steksås=D

2009-05-31 @ 21:06:34

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0