Say it with music -

090523

Hej bloggen.

idag har det varigt förjävligt lung. Jag har typ bara legat och degat framför tvn.
Kom nyss hem från Jonna, fast jonna är ju i göteborg. Men mamma är och hjälper pamela att måla om i huset. Det blir jättefint där! Sen har jag och mamma pratat om midsommar... Jag har ju två val och vad jag än väljer så kommer alltid nån att bli besviken. Svårt...

Men nu ska jag ut. Måste röra på mig! Jag pappa och lillebror ska till Bureå och fiska... Inte det roligaste, men vad gör man inte för att få ha lite tid med pappa. Är inte så mycket med han nämligen...
Hoppas att alla får en bra fortsatt kväll.

Gratis sms. SMSA MIG!

KRAMAR! ♥

Comments
Postat av: ebbah

jao!

honom skulle man inte tacka nej till<3

2009-05-23 @ 15:23:55
URL: http://ebbss.blogg.se/
Postat av: Anonym

trevligt:)

2009-05-24 @ 11:48:57
Postat av: ebbah

hihi näe!

Vad gör du?

2009-05-24 @ 12:58:01
URL: http://ebbss.blogg.se/
Postat av: virre:PPPP

haha lite väl drygt att fara till BURE att fiska? :D

2009-05-24 @ 14:02:50

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0