Say it with music -

090515

Godmorgon sötnosar! Mår ni bra? Ja, det gör då jag inte.. Eller jo det gör jag, jämfört med igår, då var jag en surpuppa, haha! Men är så jävulskt trött på  mornarna nu för tiden. Vill bara ligga kvar och sova och sova och sova! Men ska försöka att härda ut dom sista veckorna i skolan nu. Vad kan det vara, 5 veckor? Ja, jag har ingen aning. Men jag vet att det inte är länge kvar nu! I sommar har jag ett jätteskönt sommarlov att se fram emot. Jag och mina kompisar ska hitta på så mycket bus som möjligt! som ex så ska vi fara typ till allas stugor. Iallafall försöka. Sen har vi ju piteå summer games. Kommer att bli set roligaste året nånsin! Men dock det sista...

Idag tror jag oxå på en jättefin dag. Synd bara att vi inte har så roliga raste.. Man hinner ju inte ut i solen!
Ikväll så ska vi tjejer till paulina och mysa. Eller busa som fan! Imorogn så hade vi tänkt grilla nere vid sjön igen. Det ska bli jävligt kul! Fasen vad jag är taggad!

Ha en bra dag, kramar! ♥
 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0