Say it with music -

090507

Sorry för en dålig uppdatering idag.. Men har verkligen inte haft dit med bloggen idag. Långdag i skolan och så vart det pluggning direkt när jag kom hem. Sen han jag slappa lite framför tvn och sen då har jag varit och simmat med jojje, nicko, frida, lisa och anki. Det var himla skönt faktiskt! På HKn så bakade vi världens äckligaste maränger och jag fick jävligt ont i magen när jag kom hem. Så det blev som en lättnad i magen när man fick röra på sig. Det var nå jävligt konstiga boys där oxå. När va kom ut ur omklädningsrummet efter vi badat simmat klart så fråga en av dem ( han som stirrat mäst ) vad vi hette. Sen trodde dom att vi gick på gymnasiet, men då sa vi att vi gick 8an och han ba: de gå int ihop. Sen sa han att vi skulle koma på öppet hus på naturbruks imorgon. Men det kan han glömma.

Imorgon så är det fredag och vi har läxförhörpå HKn och ja, inte har jag pluggat inte och inte orkar jag heller.
Ska ta och läsa min förbaskade bok ett tag nu, så att den tar slut nån gång..

Sköt om er, PUSS!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0