Say it with music -

rast

Hej bloggen!

Just nu sitter jag hemma och käkar lite mat. Det är ju onsdag och då har vi ett lång långt hål. Det är jätterskönt!
Ja, vi börjar om halv ett och då har vi so och läxläsning. Sen är det bara att fara hem.
Just nu är jag jätte godis sugen, tror att jag ska svänga förbi kiosken på väg hem från skolan sen och kolla om jag hittar något gott. Men ärligt talat så behöver jag det inte alls. Men alla har vi våra små problem. Får ta ett litet godis uppehåll till sommaren.
Ikväll är det träning och är typ taggad. För har tagigt en paus och sen blev jag förkyld och sjuk. Men nu jäklar!
Får skriva sen hur dagen har varigt.

hejdå sönosar!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0