Say it with music -

Bus?

Hej hej! Idag har jag fått lite nya tips om  hur man lägger in en, ja, "synlig" läng i ett inlägg. Designen är desvärre inte fixad och de tror jag att det kommer att ta ett tag, för jag är inte så himla kunnig och utbildad...
Idag är det ju torsdag, och dagen har varigt jättedryg. Men mer får jag skriva ikväll. Ska äta nu och sen ska jag och pappa till Jonna och öva lite till dopet.
Nu efter skolan så "busade" vi, ( jag, nicko, lisa och johanna) lite. vi filma en hel del med min nya, eller ja, gammla, men min älskade mobil kom hem igår så var tvungen att köra lite med den, hihi.




Tack Johanna ♥

Comments
Postat av: JOHANNA

Annnie är speeeeeejsad!!!!!! :)

2009-03-19 @ 17:41:20
URL: http://idaelinjohanna.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0