Say it with music -

090331

Helvete! Nu är mamma helt jävla pist off asså. De börjar med att när hon kommer hem så är hon skitsur och man försöker att vara trevlig och så. Sen ska man packa och hon bara står och skriker och slänger mina saker runt om kring sig. En av mina tröjer har nu spruckigt så den var bara att kasta, R.I.P. Och nu är hon helt galen över att jag satt och skrev in frågorna i boken igår och inga svar. Men hallå? Man kan ju inte göra allt sammtidigt? Deutom satt jag felra timmarigår med läxan.

När hon kommer tillbaka, vart hon nu är, så, om hon skriker så packar jag tandborste, headset och sticker här ifrån.
Hatar verkligen när hon är så här jävla arg!
A, jag har "data förbud" just nu men hon mäkerju inget. Men ska gå och göra läxan och få se om hon blir lite nöjdare..

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0