Say it with music -

090330

Idag har det varigt ovanligt lungt och inte alls så jobbigt på skolan. För det första är Petter och Noa i hemavan och för det andra så tror jag att jag börjag må mycket bättre. Förra veckan var jag hos kuratorn några svängar. Och så har vi pratat ganska mycket vi tjejer om det  så allt känns mycket bättre nu.

På torsdag så ska vi med konfan till hemavan, vet inte hur det ska bli men man får väl göra det bästa av det som finns.
Men halva av mina skolböckar kommer nog att följa med dit. Vi har prov i so och biologi, och jag kan 0 hittills..
Imorgon har vi ett mindre prov i engelska och så ska deckaruppgifterna vara klara tills nästa vecka.

Dagens klädsel är så äcklig så jag vill int visa den. Jag spyr nästan och det har varigt jätte pinsamt idag att gå omkring  på skolan.. Skulle så gjärna vela äga en miljon, seriöst, då skulle man kunna köpa hur mycke snyggt som hälst!
stället för att ha på sig kläder som mamma hade när hon var typ 17, 18...
Men iallafall så var det en vit tröja med huva, ett svart linne och ett par svarta tygbyxor. Inte sexigt alltså.

Ikväll så blir det, eller jag måste plugga! Men som vanligt så har jag inte orken till det. Ska gulla lite med mammsen.
Sen ska jag be pappa instalera nya spel som jag ladda hem igår, kul kul hihi.

En annan grej som jag är helläss är ju min lugg, och det bruna håret eller, ja... BLASKFÄRGAT. Sen har man massa andra skavanker somman är spyläss men dom orkar jag inte gnälla på. Inte här i bloggen iallafall.

TJAOO!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0