Say it with music -

090329

Hej bloggen!

Idag börjar sommartiden, men vart är sommaren? Inte äns våren har kommigt, inte idag iallafall.. Det har varigt grått ute hela dagen, plus attd et har snöat. Jag är så jävulskt less snön!
Idag har jag gjort ännu mindre än vad jag gjorde igår. Jag vakna ganska tidigt men låg kvar och åt godis tills klockan var typ 10. Sen steg jag upp och spelade gh en stund. Sen har jag följt morsan och handlat. Sen har jag suttigt framför den här dumburken hela dagen. Fasnade i ett spel som var jätte kul! Och nu håller jag på att ladda hem fler spel.
Pappa och lillebror kom hem idag oxå. Och vi bjöd Ann-Sofie på middag. Sen har mamma lovat mig ett granatäpple.

Söndagar är sköna, men samtidigt inte. Man känner sig sjuk och illamående. Sen sitter man bara och äter en massa slisk framför datorn eller tvn och bara ligger där och slösar bort livet. Därför är det jävligt skönt att det är måndag sen. Inde att gå i skolan men, man gör iallafall nånting.

Mamma har poppat popcorn och pappa hyrt en film. Så nu ska vi tjocka på en ännu mera tills det blir att gå i säng.

SYNES


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0