Say it with music -

090327

Hej bloggen!

Idag så följde jagmed till stan i en hastig fart. Vi tog kvarti 9an och var dör typ en halvtimme innan alla affärer hade öppnat.. Och jag som inte hade nån plan på att köpa något, men jag kan bara inte låta bli!

  H&M 298 kr


 Wedins 99 kr

dock hittade jag en parfym somjag blev lite kär i. Men, lung, det kommer fler shoppingdagar, eller det här var ingen direkt sjoppingdag för mig. Det var ju tänkt igentligen, att jag bara skulle kolla.

Det var Jag, Johanna, Nikolina, Lisa, Frida, Anki lch Jennifer som drog in. Vi mötte upp Noa och Petter och käkade på Subway. Sen han vi bara gå på tp hälften av affärerna i stan på ca 4 timmar.
När vi skulle fara hem gick vi på ica och jag, Jennifer och Anki delade på en Ben&Jerry's, Phis food. MUMMS!
När jag kom hem så fick jag mer pengar av pappa, för att jag hade avnänt mina egna.

Nu ikväll ska vi till kvarnberget. Grilla pinnbröd, korv och annat gott. Åka i backen och ha det jättekul.

Comments
Postat av: pakis

snygga skor!

2009-03-28 @ 14:25:20

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0