Say it with music -

090321

Hallå hallå!

Vi hittade ett ställe där jag och Johanna nu ska praua på, eller ja kanske. Vi har oxå hittat en massa andra roliga saker.
Vi har haft jättekul idag, tycker då jag iallafall. (bilder kommer sen)


Dagens

 

skor- din sko
jeansleggings- vero moda
tröja- gina tricot
sjal- cubus
skinjacka- H&M
väska- H&M ( ej på bild )






Som sagt så var jag hos Frida igår. Vi åttacos och åt glass med maränger, chokladsåsoch krossad daim, mumms!
Där var jag, Frida, hehe, Paulina, Johanna, Anki, Lisa, Matilda, Nikolina och Erica. Efter glassen kom Emil och Petter.
Vi såg film och åt mys ( chips ).  

 en av dom användbara  bilderna. Dom andra är lite opassande föratt läggas ut på internet.
Idag fyller mormor 65, tror jag. Så ska käkahos henne nu.
Mer bilder om igår, kanske, och idag kommer sen, har inte tid nu.


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0