Say it with music -

shitetetette

Jah, nu kom jag just hem ifrån tränin. Det var en ganska så chill träning. Mycket anfalls och försvarsövningar, lite teori, nu inför piteå. Och nu idag fick jag oxå veta att jag ska spela mittback i piteå. Jag som aldrig har spelat det, och kan fasen inget om hur en back ska agera. Så jag gruvar mig hur mycket som helst! Men helvete, jag ska fan inte släppa förbi en ända jävel! Hehe, lite komiskt, förr typ på 5manna så var jag faktiskt back. Men sen så blev det mitt sen på topp, mitt igen och nu back, igen. Hoppas att det bara blir i piteå som backplatsen gäller. Vill vara på mitten, jag ♥ springa lixom. Det är det som jag är bra på. Men men, ska göra mitt bästa. Men nu lämnar vi det en stund. ska ta en dusch nu och sen tvätta och packa klart. Sen får vi se om jag lägger in några bilder, från midsommar. Men innan jag far så ska dom in. Annars är jag ju sämst... Och jag är ju inte sämst, hehe(?)

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0